Golfen met YER

15 jun. 2023 16:30 - 18:00
Pitch en Putt Groningen

Golfen met YER

Op zoek naar een onvergetelijke en ontspannende activiteit om even te ontsnappen aan de studiestress? Zoek niet verder! We zijn verheugd om samen met onze partner YER een geweldige golfervaring voor jullie te organiseren op 15 juni om 16:30 uur. En geloof ons, dit is een activiteit die je absoluut niet wilt missen!

We hebben Pitch en Putt Groningen gekozen als onze locatie voor deze fantastische middag. Gelegen te midden van het prachtige landschap van Groningen, biedt deze golfbaan de perfecte setting om te genieten van een sportieve uitdaging en quality time met je medestudenten. Of je nu een doorgewinterde golfer bent of het voor het eerst probeert, deze activiteit is geschikt voor alle niveaus.

En laten we het nog beter maken: de eerste twee drankjes zijn helemaal gratis! Geniet van verfrissende drankjes terwijl je je golfvaardigheden aanscherpt en gezellig bijkletst met je mede-Scopusleden. Het wordt een geweldige gelegenheid om nieuwe vriendschappen te sluiten en je netwerk uit te breiden.

Dus markeer 15 juni om 16:30 uur in je agenda en zorg ervoor dat je aanwezig bent bij deze geweldige activiteit. Grijp de kans om je golfvaardigheden te tonen en te genieten van een heerlijke tijd met je mede-Scopusleden.

Wees er snel bij, want het aantal plaatsen is beperkt en we willen dat jij erbij bent!

We kijken ernaar uit om samen met jou een onvergetelijke middag te beleven bij Pitch en Putt Groningen. Vergeet niet dat de eerste twee drankjes op ons zijn, dus zorg dat je erbij bent!

SV Scopus & YER

Deelnemers

Je moet ingelogd zijn om alle deelnemers te zien