Halfjaarlijke Algemene Ledenvergadering

12 mrt. 2024 19:00 - 22:00
Cafe Time Out

Halfjaarlijke Algemene Ledenvergadering

Op dinsdag 12 maart ben je van harte uitgenodigd voor een belangrijk moment binnen onze vereniging: de Halfjaarlijkse Algemene Ledenvergadering (HLV). We verwelkomen je graag vanaf 18:45 uur in Grand Café Time Out, waar we om 19:00 uur van start gaan. Tijdens deze bijeenkomst zullen we niet alleen samenkomen om de recente ontwikkelingen binnen de vereniging te bespreken, maar ook om dieper in te gaan op het halfjaarverslag en het financieel halfjaarverslag.

Dit is jouw kans om een actieve rol te spelen in de besluitvorming en om volledig op de hoogte te zijn van de gang van zaken binnen onze vereniging. Jouw input en aanwezigheid worden zeer op prijs gesteld, want als lid maak jij deel uit van de kern van onze gemeenschap.

Wil je meedenken, vragen stellen en je stem laten horen? Schrijf je dan snel in voor deze boeiende Halfjaarlijkse ALV. We kijken ernaar uit om samen met jou de koers van onze vereniging verder vorm te geven.

Mis deze kans niet om betrokken te zijn en te weten wat er speelt. Jouw aanwezigheid telt!

Schrijf je nu in en maak deel uit van de discussie en besluitvorming die onze vereniging sterker maken.

Datum: Dinsdag 12 maart

Inloop: 18:45 uur

Start: 19:00 uur

Eind: +/- 22:00