Bestuur Renkema

5.jpg
v.l.n.r. Linde Gietema, Dianne van der Veen, Nick Renkema, Chris Vrieling, Jessie Sijbolts, Youri van Vilsteren

Nick Renkema

Mijn naam is Nick Renkema en ik ben aankomend jaar de voorzitter van Scopus. Momenteel ben ik 21 jaar en zit ik in het tweede jaar van Technische bedrijfskunde. Voordat ik aan deze studie begon heb ik de studie Human Technology aan het Alfa-college afgerond.

Afgelopen jaar was ik al erg actief binnen de vereniging. Als lid van de lustrumcommissie en voorzitter van de evenementencommissie heb ik vorig jaar een paar mooie activiteiten mogen organiseren.

Ik hoop dat we ondanks de huidige situatie rondom het coronavirus er aankomend jaar een top jaar van kunnen maken.  Ik heb er in ieder geval super veel zin in en hoop jullie allemaal een keer op de activiteiten te zien.

Voorzitter@svscopus.nl

Secretaris

Dianne van der Veen

Hoi! Ik ben Dianne van der veen, de Secretaris van studievereniging Scopus. Ik ben 18 jaar en zit in mijn tweede jaar van Technische Bedrijfskunde. Vorig jaar ben ik verliefd geworden op Groningen en sinds een klein jaartje woon ik hier nu ook. Afgelopen jaar heb ik mij actief ingezet voor Scopus in de reis- en almanakcommissie. Door het zijn van actief lid heeft Scopus ook een geliefd plekje gekregen in mijn dagelijkse leven en was mijn eerste jaar onvergetelijk. Dit jaar ben ik er voor Scopus als secretaris. Als secretaris ben ik verantwoordelijk voor onze administratie en de sociale media platformen. Ik beantwoord al jouw vragen en zorg ervoor dat jij op de hoogte bent van al onze activiteiten en ons laatste nieuws.

In mijn vrij tijd werk ik in de Albert Heijn, je kan mij door de hele winkel vinden. Ik ben werkzaam achter de kassa, op de broodafdeling en ook achter de counter. Naast al dit vind ik het ook erg leuk om met vrienden af te spreken en lekker in de stad te borrelen.

Ik heb onzettend veel zin om deel uit te maken van aankomend jaar, ik hoop jij ook!

Sectretaris@svscopus.nl

Penningmeester

Christiaan Vrieling

Ik ben Christiaan Vrieling, de penningmeester van Studievereniging Scopus. Ik ben 19 jaar en begin nu aan mijn 2e jaar Technische bedrijfskunde. Komend jaar zal ik de vereniging professionaliseren in interne uitvoering van de financiën. In mijn rol als Penningmeester ben ik verantwoordelijk voor alle inkomsten en uitgaven binnen de vereniging. Hiernaast hou ik ook contact met de penningmeesters van de commissies.

In mijn vrije tijd ben ik vaak werkzaam op evenementen bij het suikerunie terrein, hierbij leer je veel al nieuwe mensen kennen. Ik verwacht mijn netwerk binnen en buiten Groningen vanuit Scopus te kunnen vergoten, ik vind het namelijk leuk nieuwe mensen te ontmoeten. Ik ben altijd in voor enige gezelligheid vanuit de vereniging en daarbuiten.

Ik kijk ondanks de gehele situatie heel erg uit naar het vervullen van de functie penningmeester, doordat deze situatie weer veel nieuwe mogelijkheden brengt. Mocht je vragen hebben over de vereniging of aan mij persoonlijk, kun je altijd een mailtje sturen naar onderstaand e-mailadres.

Tot snel!

Penningmeester@svscopus.nl

Commissaris Intern

Linde Gietema

Hoihoi! Mijn naam is Linde Gietema, 19 jaar en zit in mijn 2e jaar van Technische Bedrijfskunde. Ik woon nu sinds een jaar in de mooie stad Groningen, en bevalt heel goed! Naast Scopus ben ik lid bij Tam en hou ik van gezelligheid.  Ik heb vorig jaar in twee commissies gezeten, dit heeft mijn eerste jaar van Technische Bedrijfskunde en Scopus echt onvergetelijk gemaakt. Dit jaar mag ik met trots de functie commissaris Intern vervullen, als commissaris intern ben ik de schakel tussen het bestuur en de actieve leden. Ik hoop met mijn bijdrage de leden een onvergetelijk jaar te realiseren.

Ik heb erg veel zin in aankomend jaar! We gaan er met z’n allen iets moois van maken, en hopelijk zie ik jullie bij de activiteiten!!

Intern@svscopus.nl

Commissaris Extern

Jessie Sijbolts

Heihei! Ik ben Jessie Sijbolts, 21 jaar en zit in 2e studiejaar van TB. Komend jaar vervul ik de functie commissaris extern! Hier help ik jullie mee je kennis, netwerk en vaardigheden te verbreden. Buiten de studie vind ik het gezelschap spontaan een kopje koffie te drinken, en ontspannen een film te kijken met vrienden. Hoop jullie komend jaar een stukje beter te leren kennen bij de Scopus activiteiten. Tot daar!

Extern@svscopus.nl

Commissaris Acquisitie

Youri van Vilsteren

Mijn naam is Youri van Vilsteren. Ik ben 21 jaar oud en woonachtig in Groningen. Ik heb eerste 2 jaar een andere studie gevolgd, maar ben uiteindelijk toch goed terecht gekomen bij Technische Bedrijfskunde waar ik nu aan mijn 2de jaar begin.

Aankomend jaar ga ik de functie commissaris acquisitie invullen bij S.V. Scopus. Dit houdt in dat ik verantwoordelijk ben voor het werven en het onderhouden van de relaties die S.V. Scopus met het bedrijfsleven heeft.

Afgelopen jaar ben ik voorzitter geweest bij de wintersportcommissie. Samen met mijn commissie heb ik toen de wintersportreis naar Risoul georganiseerd. Ik heb erg genoten van de reis en het organiseren daarvan. Ik heb dan ook een onvergetelijk jaar gehad als actief lid bij Scopus en kan iedereen aanraden om actief te worden bij de vereniging.

Ik ben altijd in voor gezelligheid en in mijn vrije tijd doe ik ook graag een biertje met mijn vrienden. Om dit te compenseren sport ik daarnaast nog bij Trainmore.

Gezien de huidige omstandigheden is het aankomend jaar helaas wat lastiger om activiteiten te organiseren voor de leden van Scopus. Desalniettemin verheug ik me erg op het aankomende jaar en hoop ik jullie graag te zien op de altijd gezellige Scopus activiteiten.

Acquisitie@svscopus.nl

Onze partners