Evenementencommissie

De evenementencommissie is verantwoordelijk voor het organiseren van alle sociale activiteiten zodat jij als hardwerkende student ook wat stoom af kunt blazen.

Wat doet de commissie?

- De evenementencommissie organiseert sociale borrels, één kroegentocht, de brunches na de borrels, het actieve ledenweekend en de jaarafsluiting.

Evenementencommissie

Evert-Yde Algra (2020) Voorzitter
Beau Broen (2018) Lid
Joop Heeringa (2017) Penningmeester
Esther Kremer (2017) Promoter
Tim de Vries (2020) Lid
Benthe Weewer (2017) Lid
Commissie_Foto_1_1.jpg
v.l.n.r. Benthe Weewer, Esther Kremer, Tim de Vries, Evert Algra, Joop Heeringa, Beau Broen

Graag wil ik jullie bij deze voorstellen aan de deelnemers van de evenementen commissie van de studievereniging Scopus.
Juist op dit moment vinden wij het belangrijk om onze pijlen te richten op het sociale contact met andere studenten en elkaar een hart onder de riem te steken. Dit doet deze commissie op een creatieve manier waaruit enorm leuke online activiteiten zijn ontstaan.
Ten slotte hoopt ook iedereen erop dat we elkaar zo spoedig mogelijk zullen treffen en onder het genot van een biertje kennis met elkaar kunnen maken!
Met vriendelijke groet,
Evert Algra (voorzitter)