Bestuur '23-'24

Bestuur Oost

v.l.n.r.  Sven Zuidema, Niels de Jonge, Wessel Oost, Myrthe Jansen, Jarnick Ramm

WhatsApp_Image_2024-01-08_at_11.47.16.jpeg

Voorzitter

Mijn naam is Wessel Oost en komend jaar zal ik de rol van voorzitter vervullen binnen de studievereniging Scopus.

Op dit moment zit ik in mijn derde jaar Technische Bedrijfskunde en ik ben 23 jaar oud. De afgelopen jaren heb ik met veel plezier mijn tijd besteed aan Scopus. Deze waardevolle ervaring heeft me gemotiveerd om dit jaar actief deel te nemen aan het bestuur, specifiek als voorzitter.

Als voorzitter draag ik de verantwoordelijkheid voor het leiden en coördineren van onze vereniging. Zowel intern als extern zal ik als het gezicht en de stem van Scopus fungeren. Mijn taken omvatten het voorzitten van vergaderingen, het aanmoedigen en begeleiden van mijn medebestuursleden en het formuleren van beleid en doelstellingen.

Ik kijk uit naar het komende bestuursjaar en hoop velen van u te ontmoeten tijdens verschillende activiteiten! Mocht u vragen hebben of gewoon langs willen komen, dan bent je van harte welkom op ons kantoor.

Wessel Oost
Voorzitter Studievereniging Scopus
voorzitter@svscopus.nl

Secretaris

Beste Scopus leden,

Ik ben Niels de Jonge, 23 jaar oud, en dit studiejaar zal ik de rol van secretaris op me nemen binnen het bestuur.

Voorafgaand aan mijn start aan Technisch Bedrijfskunde heb ik de havo afgerond en vervolgens twee jaar Werktuigbouwkunde gestudeerd.

Als secretaris draag ik de verantwoordelijkheid voor de administratie en bied ik ondersteuning aan het bestuur waar nodig. Ik sta klaar om al jullie vragen te beantwoorden en wil tevens een sociaal aanspreekpunt zijn. In mijn vrije tijd geniet ik gedurende van festivals en gamen.

Ik kijk uit naar het komende bestuursjaar en hoop jullie regelmatig te zien bij verschillende activiteiten!

Voor vragen of opmerkingen ben ik bereikbaar via Secretaris@svscopus.nl.

Met vriendelijke groet,

Niels de Jonge

Voorzitter Studievereniging Scopus

secretaris@svscopus.nl

Penningmeester

Hoi allemaal, ik ben Myrthe. Ik ben 23 jaar, en zit in het 3e jaar van Technische bedrijfskunde.

Dit jaar mag ik de finciële taken op me nemen voor Scopus, ik heb er enorm veel zin in! Naast het bestuur volg ik momenteel de minor toegepaste psychologie.
Naast scopus ben ik nog actief bij Aegir en spendeer ik veel tijd met mijn vriendinnen en huisgenoten.

Ik hoop jullie snel te zien op ons kantoor 😃

Intern

Hallo iedereen, mijn naam is Sven Zuidema. Ik ben 24 jaar oud en zit momenteel in het derde jaar van technische bedrijfskunde.  Ik woon nu ruim drie jaar in Groningen.

Bij Scopus heb ik in de evenementencommissie en de sportcommissie gezeten en nu vervul ik met plezier de functie  commissaris intern. Als intern hoop ik veel voor de Tb’ers te betekenen dit jaar.

Ik hoop jullie te spreken op kantoor of op een van de activiteiten!

Sven Zuidema

Intern Studievereniging Scopus

Intern@svscopus.nl

Extern

Goedendag,

Mijn naam is Jarnick Ramm, 23 jaar oud, en komend studiejaar zal ik de rol van commissaris extern vervullen.

Momenteel zit ik in mijn derde jaar van de opleiding technische bedrijfskunde en volg ik de minor besturen. Ik ben lid geworden van Scopus in mijn tweede jaar en heb actief deelgenomen aan de wintersportcommissie. Tijdens deze periode heb ik een goed beeld gekregen van wat Scopus werkelijk inhoudt, en het heeft mijn interesse gewekt om een bestuursjaar te doen.

Ik kijk er enorm naar uit om samen met jullie het komende jaar in te gaan en ben enthousiast over alle leuke activiteiten die op ons pad zullen komen!

Jarnick Ramm

Extern Studievereniging Scopus