Bestuur '22-'23

Bestuur van Engen

v.l.n.r.  Puck de Vries, Matthias Holthaus, Stan van Engen, Arend Diever, Stijn Groen

Bestuursfotos_SV-Scopus_Group-8432.jpg

Voorzitter​​​​​​​

Beste leden, mijn naam is Stan van Engen en voor aankomend jaar ben ik de voorzitter van Scopus. Momenteel zit ik in het 2e jaar van de opleiding Technische Bedrijfskunde die ik met veel plezier volg. Het afgelopen jaar ben ik vanaf de start actief lid geweest bij Scopus. Dit heeft ook geresulteerd dat ik dit jaar een superleuk bestuur zal leiden.

Ik vind het belangrijk dat Scopus de leden verder kan helpen in hun studentenleven, zowel studie gerelateerd als sociaal. Aankomend jaar heeft Scopus de uitdaging om de vereniging zo veel mogelijk aan te sluiten bij het nieuwe curriculum en daar heb ik super veel zin in!

Kom bij vragen gezellig langs op kantoor, want daar zijn voor!

E-mail: voorzitter@svscopus.nl

Secretaris​​​​​​​

Beste Scopus leden, mijn naam is Matthias Holthaus, ik ben 25 jaar en ik zal dit studiejaar de functie van secretaris gaan vervullen.

Als secretaris ben ik verantwoordelijk voor de administratie en ondersteun ik het bestuur daar waar kan en nodig. Verder ben ik er voor jou om al jouw vragen te beantwoorden en probeer ik een sociaal aanspreek punt te zijn. In mijn vrije tijd ben ik bij mijn ouders graag wat aan het klussen of aan het werken. Daarnaast heb ik een auto die nog wel eens stuk gaat waar ik dan graag alles zelf aan mag doen. Voordat ik aan Technisch bedrijfskunde begon heb ik de opleiding voor commercieel piloot gedaan, helaas heb ik daar door corona geen werk in kunnen vinden, om een beetje in de luchtvaart te blijven ben ik momenteel op Eelde bezig met de opleiding voor vlieginstructeur en hoop ik zo na mijn studie een carrière in de luchtvaart te kunnen nastreven.

Ik heb veel zin in het komende bestuur jaar en hoop iedereen met enige regelmaat bij de verscheidene activiteiten te zien!

Secretaris@svscopus.nl

Commissaris Intern

Hey allemaal! Mijn naam is Puck de Vries, ik ben 23 jaar oud en zit momenteel in mijn tweede jaar van Technische Bedrijfskunde. Zelf woon ik al ruim anderhalf jaar in Groningen. Nadat ik in mijn eerste jaar in de reiscommissie heb gezet, zal ik dit jaar de functie van commissaris intern vervullen. Als intern coördinator ben ik actief betrokken bij de vereniging en de leden. Omdat ik zelf erg sociaal ben, vind ik deze functie ook het beste bij mij passen. Ik heb ontzettend veel zin om er met de mannen een fantastisch jaar van te maken!

Hopelijk zie ik jullie tijdens een van de vele Scopus activiteiten! Mocht je vragen hebben dan ben je altijd welkom op kantoor of je kan mij een mailtje sturen: intern@svscopus.nl

Commissaris Extern

Lieve leden,

Mijn naam is Stijn Groen 4e jaars Technische Bedrijfskunde student en dit jaar ben ik de Coördinator extern van S.V. Scopus. Dit houdt in dat ik dit jaar mij bezig ga houden met het organiseren van Studiegerelateerde- en niet-Studiegerelateerde activiteiten met onze leuke partners. Hiernaast heb ik ook de functie Acquisitie, dit houdt in dat ik op zoek ga naar gave nieuwe partners om in de toekomst mee samen te werken. Op dit moment ben ik vierdejaars Technische Bedrijfskunde student, na drie heel toffe jaren actief zijn binnen Scopus wilde ik graag dit jaar de bestuurstaken op me nemen van deze prachtige vereniging. Naast bestuur ben ik werkzaam bij de Ah To Go op het station (kom gerust langs, dan krijg je van mij een gratis bakkie).

Wil je meer weten over wat ik zoal doe binnen het bestuur of heb je vragen waar ik met het brede netwerk van scopus je mee kan helpen. Kom gezellig langs bij ons op kantoor!

Lukt dat niet, ik ben altijd bereikbaar via Extern@svscopus.nl.

Op een fantastisch leerzaam jaar!!