Commissies

De commissies van studievereniging Scopus organiseren verschillende sociale- en studiegerelateerde activiteiten. De commissies worden gestuurd en gevormd door de commissaris intern, met uitzondering van de commissie extern en de reiscommissie.

Commissieleden zijn samen met het bestuur de motor van de vereniging. Zonder commissies zouden er nooit zo veel activiteiten kunnen worden gerealiseerd.

De commissies zetten zich in voor de leden om zo een meerwaarde te creëren tijdens hun studietijd. De commissies bestaan uit actieve leden binnen de vereniging. Het is niet alleen leuk, maar je doet ook veel ervaring op, de soort ervaring wat je niet op de studie krijgt. Het belangrijkste is dat je een netwerk voor jezelf opbouwd, waar je later veel profijt van gaat hebben.

Heb je interesse in commissiewerk? Stuur dan een mail naar intern@svscopus.nl