Vertrouwenspersoon

Ervaar jij tijdens je studie een situatie als ongewenst, of zelfs onveilig? Neem dan contact op met het bestuur of de Raad van Toezicht.

Bestuur: Stijn Groen

Beste leden van S.V. Scopus,

Ik ben blij om mij aan jullie voor te stellen als het vertrouwenspersoon binnen Scopus vanuit het huidige bestuur. Als vertrouwenspersoon ben ik verantwoordelijk voor het bieden van ondersteuning en advies aan leden van de vereniging die te maken hebben met problemen of zorgen, bijvoorbeeld op het gebied van pesten, seksuele intimidatie of discriminatie.

Ik sta open voor iedereen die hulp nodig heeft en beloof vertrouwelijkheid en respect te bieden in elke situatie. Als vertrouwenspersoon wil ik er voor zorgen dat iedereen binnen onze vereniging zich veilig en gerespecteerd voelt.

Aarzel niet om contact met mij op te nemen als je hulp of advies nodig hebt. Ik ben bereikbaar via (06)13838464.

Met vriendelijke groet,

Stijn Groen

Vertrouwenspersoon S.V. Scopus

foto_vertrouwenspersoon.jpg
Stijn Groen

RvT: Linde Gietema

Hoihoi! Ik ben Linde, derde jaars student van Technische Bedrijfskunde en lid van de RVT van Scopus. In mijn eerste jaar ben ik gelijk actief geworden bij deze mooie studievereniging, na twee commissies in mijn eerste jaar besloten om bestuur te gaan doen, en mocht ik de mooie functie commissaris Intern vervullen in bestuur ’20 - ’21. Scopus heeft mij super veel mooie momenten en vrienden voor het leven gebracht. Door mijn plek in de RVT blijf ik actief bij de vereniging en hoop ik dat zoveel mogelijk leden gaan genieten van de vele activiteiten die nog gaan komen. Dit jaar ben ik vertrouwenspersoon van de vereniging. Mocht je een keer een praatje willen maken, kan je mij altijd bellen of stuur een berichtje.

E: lindegietema@hotmail.com

T: (06)55057498

Afbeelding_van_WhatsApp_op_2023-02-06_om_09.56.42.jpg
Linde Gietema

RVT: Chris Vrieling

Hoiii ik ben Chris, derde jaars student Technische bedrijfskunde en voorzitter van de kascommissie van Scopus. Ik ben in mijn eerste jaar gelijk betrokken geraakt bij Scopus, na de wintersport commissie heb ik de kans gekregen om bestuur te doen in mijn tweede jaar. Hier mocht ik de mooie functie penningmeester invullen voor het bestuur ‘20-‘21. Door scopus heb ik enorm veel mooie moment mogen mee maken en veel vrienden mogen maken. Nu ben ik enkel actief als controle van het financiele gedeelte van de vereniging. Komend jaar ben ik vertrouwenspersoon van Scopus. Als je eens een praatje wilt maken kan je mij altijd bellen of een berichtje sturen.

E: c.vrieling@svscopus.nl

T:(06)36589822

Chris_Vrieling.jpg
Chris Vrieling